ارزانترین لوازم ورزشی

پزشکی ورزشی امین،لوازم ورزشی بدنسازی،لوازم ورزشی تهران،لوازم ورزشی رزمی

ارزانترین لوازم ورزشی

پزشکی ورزشی امین،لوازم ورزشی بدنسازی،لوازم ورزشی تهران،لوازم ورزشی رزمی

درب ضد سرقت ایرانی

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۹ ب.ظ

درب ضد سرقت


چرا درب های معمولی را با درب ضد سرقت تعویض کنیم؟
درب ضد سرقت امنیت و خیال راحت تری را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد ؛ در نظر بگیرید افرادی که قفل فرمان ماشین و یا قفل پدال برای خودرو خود تهیه می کنند ، با فردی که حتی دزدگیر نیز نصب نکرده است ، تفاوت ندارند ؟
خب در اینجا خودمان را جای سارق فرض کنیم ، آیا دزد در بین چند ماشین پارک شده به سراغ ماشینی می رود که قفل فرمان یا قفل پدال دارد یا ماشینی که حتی دزدگیر هم ندارد؟ بدیهی است که سارق ترجیح می دهد به سراغ ماشینی که زمان کمتری برای او دارد ( ماشین نا امن ) برود چون در سرقت زمان یک فاکتور اصل است .

درب ضد سرقت ، امنیت و منصرف کردن سارق در روزهایی که در منزل نیستیم!!!
بله درست است ، در تعطیلات که به همراه خانواده مشغول خوش گذارانی هستیم و سعی در ایجاد اوقات خوش داریم نباید ذهن خودمان را درگیر افکار منفی کنیم ، اما درب منزل ما به عنوان ورودی و اصلی ترین عنصر برای منصرف کردن سارق می باشد ، آیا این قسمت از خانه ی ما امنیت کافی جهت منصرف کردن سارق را دارد؟
وقتی فرد برای سرقت به درب منزل ما مراجعه می کند در ذهن خود دو دو تا چهار تا می کند ، اگر زمان را برای این درب ضد سرقت بگذارم بهتر است یا اینکه به سراغ خانه ای بروم که درب ضد سرقت ندارد … یقینا با داشتن درب ضد سرقت این تردید را در دل سارق ایجاد می کنید ، در اینجا منزل شما یک قدم از دیگر خانه ها پیش است، درست است خانه شما به خانه ای امن تبدیل می شود وقتی ورودی آن را با درب ضد سرقت پوشش دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۸
postev postev

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی