ارزانترین لوازم ورزشی

پزشکی ورزشی امین،لوازم ورزشی بدنسازی،لوازم ورزشی تهران،لوازم ورزشی رزمی

ارزانترین لوازم ورزشی

پزشکی ورزشی امین،لوازم ورزشی بدنسازی،لوازم ورزشی تهران،لوازم ورزشی رزمی

برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار 98-1397
دهها نمونه برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت مدرسه که در جای جای اینترنت موجود است، نشان از اهمیت و ارزش برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت مدرسه است که در سالهای اخیر جای خود را در میان مدارس بخصوص مدارس متوسطه اول و دوم باز کرده است.
س برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار 98-1397
به این مطلب امتیاز دهید
0%0%

دهها نمونه برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت مدرسه که در جای جای اینترنت موجود است، نشان از اهمیت و ارزش برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت مدرسه است که در سالهای اخیر جای خود را در میان مدارس بخصوص مدارس متوسطه اول و دوم باز کرده است.

 

همانطور که واقفیم مدیران مدارس شیوه ها و دستورالعمل های خاصی را برای نگارش برنامه سالانه دارند.این شیوه ها و دستورالعملها بر اساس فرم های خاصی سازماندهی می شوند و هر ساله از طرف وزارتخانه به اداره آموزش و پرورش و سپس به مدیران محترم ارجاع داده می شود.

 

نکته ای که قابل بحث است این است که در سالهای اخیر مدیران محترم مقاطع متوسطه اول و دوم برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود را بر اساس طرحی به نام طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار طراحی و تنظیم می نمایند.

 

طرح تعالی مدیریت مدرسه بهترین و قوی ترین طرحی است که در چند سال اخیر در مان مدیران متوسطه جای خود را باز کرده است. و مدیران مقاطع متوسطه اول و دوم از این طرح استقبال بسیار خوبی به عمل آورده اند.

 

 

در این میان علاوه بر مدیران سایر معاونین این مقاطع نیز اعم از معاونین آموزشی ، پرورشی ،عمومی و اجرایی و حتی فناوری نیز سعی می کنند برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود را بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار بنویسند و مدیران محترم نیز آنها را به این کار تشویق می کنند.

 

مزیت نگارش برنامه سالانه توسط مدیران و سایر عوامل آموزشی در راستای طرح تعالی در این است که محور های طرح تعالی به قدری به دقت و ظرافت خاصی طراحی و تنظیم شده اند که کلیه فعالیت ها و زیر مجموعه های مربوط به فعالیت های هر پست سازمانی را در بر می گیرد.

 

در واقع می توان چنین اظهار نمود که در میان برنامه هایی که در طی سالهای اخیر در مقاطع مختلف بوجود آمده و یا از طرف وزارتخانه به آنها ابلاغ گردیده است. برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی کاملترین نمونه ای است که کلیه مدیران هم به این موضوع اتفاق نظر کامل دارند.

 

 

نکته ی دیگر این است که با اینکه برنامه سالانه و تقویم اجرایی بر اساس طرح تعالی مربوط به مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم است اما با این حال دیده شده است که برخی از مدارس ابتدایی نیز برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود را بر اساس طرح تعالی مدیریت مدرسه می نویسند.

 

دلیل این موضوع خاص بودن این مدارس است. به عنوان مثال از میان این مدارس ابتدایی مدارس شاهد و نمونه دولتی بسیار بیشتر به چشم می خورند.بنا بر این نتیجه میگیریم که در دوره ابتدایی نیز با اینکه برنامه سالانه و تقویم اجرایی بر اساس طرح تدبیر نگارش می شود.اما مدارس خاص مانند شاهد ترجیح می دهند برنامه سالانه خود را بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار بنویسند.

 

برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار در سالهای اخیر دستخوش تغییرات و ویرایش های زیادی شده است.

 

در سال نخست این برنامه به صورت ده محوره و به همراه طرح توجیهی ارائه می شد.در سال بعد محور ها به هشت محور و در سال بعدی به نه محور تغییر یافت.

 

بعد از گذشت چند ماه برنامه تکمیلی و نهایی دوباره به صورت یازده محور تشکیل شد که محور یازدهم مربوط به هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش بود.

 

با توجه به این صحبت های گفته شده شما مدیران عزیز می توانید برای دانلود جدیدترین و کاملترین برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی از سایت بانک فایل پژوهشی معلمان و از لینک زیر استفاده کنید.

 

دانلود برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
postev postev

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی